Menu górne

poniedziałek, 29 września 2014

Historia bloga #1: Nasze nagłówki oraz tła.

Wygląd, prawie wraz z nagłówkami jest tu zmieniany co około miesiąc.
A co chwilę przybywa tu nowych użytkowników.
Także jakby ktoś chciał poznać naszą historię, może przeczytać te posty.
W części pierwszej, będą nasze nagłówki i wyglądy do nich.

Nagłówki:

To pierwszy nagłówek bloga, prowadziłam go wtedy ja oraz MissAlexa (MissGwiazdaOla)

Grudzień 2013 rok
(kliknij, aby powiększyć)

Gdy MissAlexa odeszła, zostałam sama, miałam wtedy taki nagłówek.
Połowa stycznia 2014 roku


A później taki.
Koniec stycznia. początki lutego 2014 roku.


Później prowadziłam go z Clodenwolfvip4 (którą nadal można zobaczyć na blogu jako Marysia897444)
Luty 2014 rok


Nadchodziła wiosna i wtedy zrobiłam taki:
Połowa marca 2014 roku.


A później był to nagłówek kiedy zrobiłam w Marcu - po dołączeniu AMYLIGHT do naszego zespołu.
Marzec 2014 roku.


Ladachwila Wielkanoc:
Około kwietnia 2014 roku.


Początki lata, wtedy dołączyła Flo890 jako próbny autor, jest ona dalej.
Maj - czerwiec 2014 rok


Później jak przestała pisać posty (ale dalej była).
To jest cały czas lato, wakacyjny nagłówek.
Lipiec 2014 rok


I jak przestała pisać Clodenwolfvip4, nagłówek zza czasów sierpnia 2014 roku.




Nagłówek trwał od końca sierpnia, aż do końca drugiego tygodnia września 2014 roku.


Aktualny:
Połowa września 2014 roku.




Tła:

 Grudzień 2013 rok, czasy z MissAlexą

 Wielkanoc 2014 rok:


Przed wielkanocą (początki marca 2014) i po wielkanocy (koniec kwietnia)


Końce kwietnia 2014 roku.


Początki maja 2014 roku.

 Koniec maja, początki czerwca 2014 roku

Potem było tło takie jak nagłówek z lipca 2014 roku, niestety nie mam tła już na swoim komputerze.

sierpień oraz połowa września 2014 roku.


Aktualny:
Wrzesień 2014 rok



Wszystkie nagłówki oraz tła wykonywałam ja - Alexandra st 100 a


~alexandra st 100 a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...