Menu górne

piątek, 26 września 2014

Nowy wygląd.

Witajcie !
Już zauważyliście zmiany na naszym blogu.
Mam nadzieję, że się Wam podoba.
Robiłam to razem z AMYLIGHT dwa dni !
Mam wiele tła na swoim komputerze, a także pełno panterek.
Wybrałam tą odpowiednią - nie rażącą w oczy i nie przeszkadzającą w kafelkowaniu.
Co do napisów, pasków bocznych i chatu, było trudno mi wybrać szablon, ale w zaawansowanych było ustawienie paska i to mnie uratowało przed skasowaniem tego tła. :)
Dziękuję AMYLIGHT za ciężką pracę.
Wszystkie te dodatki i te same ustawione kolory, także całą kolorystykę zawdzięczamy właśnie jej.
Nagłówek robiłyśmy razem.
AMYLIGHT proponowała napisy zachęcające nowych użytkowników czytać dalej, a także co my tu mamy. Na kasę i Fame wpadłam ja, nikt jeszcze nie miał takiego pomysłu.
Robiłam screeny tego wszystkiego, a AMYLIGHT pięknie to wycięła, ja zarazem po rozstawiałam.
Jakbyście pytali, jak razem mogłyśmy robić nagłówek to po prostu przesyłałyśmy do siebie te wszystkie obrazki. ;)

Zachęcam też do zagłosowania w ankiecie po prawej !!!

PS: wkrótce nowe posty modowe od AMYLIGHT, oraz instrukcje i nowości które znalazłyśmy w świecie MSP !

~alexandra st 100 a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...