Menu górne

sobota, 24 maja 2014

Roślinki na MSP ! Jeszcze można je spotkać ! o.o

Właśnie sobie przeglądałam profil Clausa, naszego założyciela MSP.
Przeglądałam jego awards i zauważyłam, że ma 1000 rzeczy VIP, ale awards nie zaliczony.
Paczyłam na zakładkę zakupy i 0 rzeczy/ubrań itd, to jak to możliwe, że wszystko ma kupione ?!! o.O
To MSP jest jakieś pochłonięte w dziwnych tajemnicach...
Patrzyłam jeszcze na to ile love it ma w pokoju (tylko że na awards) i pisało że ponad 1000.
Dziwiłam się, że pusty pokój ma tyle love it.


No, ale weszłam w ten pokój i widzę, że on jest przepiękny ! o.O


Pełno on w pokoju ma tych unikatów...

Potem przeszłam do zakładki ogród i zauważyłam, że miał kupioną roślinkę sprzed około 3 lat, co jest już unikatem. :/


Myślałam, że to już całkowicie było usunięte, ale umieścić w pokojach można było.
Z ciekawości kliknęłam na tą roślinkę i... (chwila przerwy) MOŻNA SIĘ NIĄ OPIEKOWAĆ !!!
I ZARABIAĆ SC !


To tyle.

~alexandra st 100 a

1 komentarz:

  1. Nie ma żadnego błędu , roślinki zostały usunięte jednak w pokojach niektórych użytkowników można je znaleźć , to jest tak jak z tymi starymi zwierzaczkami ;) i wm że jeszcze użytkownik Deleted User to ma < tak to jest nick , konto nie jest usunięte > :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...