Menu górne

sobota, 17 maja 2014

Powracam + Konkurs :D

Czeeść. xD
Tu Amy. :p
Powróciłam sobie... Byłam chora... O Jezuu, jak długo. ;_;
Tęskniłam. :'C
Ale już jestem ! xD
Ok... Ogłaszam iż nowy konkurs ! 
Wygrać można konto !
- ponad 2.000 sc
- ponad 6 level (wiem, nikt nie chce takiego konta, ale możesz coś se z niego przesłać, np. kupić coś z l.ż.).

Co trzeba zrobić, by wygrać ???
Daj grafa. :)
Kto da najwięcej (lub więcej dostanę Fame) ten wygrywa.

Drugie, trzecie, czwarte osoby dostaną nagrody pocieszenia w postaci:
• prezent z listy życzeń
• 500 sc / 10.000 Fame
• Niespodzianka xD

Nick, to:
Silky Satiny

Kto bierze udział podpisuje się pod postem lub pisze mi na pocztę na MSP. :)

Kliknij, aby powiększyć.


Konkurs trwa do 22 maja 2014 roku. :p


~AMYLIGHT


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...