Menu górne

wtorek, 13 maja 2014

Nowa strona logowania+ hejty na moim arcie:c

Hej dzisiaj na Polskim MSP ukazała się nowa strona logowania:c. Moim zdaniem nie pasuje do reszty:((. Oto ona:
Moim zdanie wgl. nie pasuje i MSP tylko się muli:c.


Druga sprawa. Było mi przykro gdy weszłam na MSP i zobaczyłam komy do mojego artbooka.
Jak to zobaczyłam zrobiło mi się bardzo przykro. Wiedziałam, że niektórzy są wredni, ale ni aż tak.
Tak przyznaję się, że widziałam ten art był w top o takiej wpadce(podobnej). Dlatego napisałąm o mojej. Przypomniałam sobie o niej właśnie CZYTAJĄC TEN ARTBOOK. I napisałam tam, że ten kto mi niewierzy wylatuje ze znaj. Sory, ale jestem b. wrażliwa!!!
Też mam serce i uczucia!!! Ale wy i tak macie to w czterech literach!-,-



Wasza (znienawidzona)
flo890


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...