Menu górne

środa, 26 lutego 2014

Oszustka - wiktoria12399pl

Hej, dziś opowiem o takiej głupiej suce która mnie okradła -,- Ona to kłamca, oszustka. Chyba jej własne konto nie pasuje.-,- W ogóle ten kto wieży w Boga, nie łamał, by przykazań. -,- Tak, jest 10 przykazań Bożych, w którym jest ich 10, a 8 głosi że "Nie mów fałszywego słowa przeciwko bliźniemu swemu" czyli każdy człowiek obcy czy nie obcy, to i tak trzeba być szczerym i szanować Go. Więc hakerzy i Ci co oszukują to wredne istoty, łamiące wszystkie prawa. -,- Ona zabrała mi 13 rzeczy. No i jedna taka się nagadała że się ze mną wymieniała. Nie, właśnie, nie wymieniała. Przecież to logiczne, że jak, była na moim koncie to mogła być na moim i swoim i zrobić wymianę. -,- Wzięła 13 rzeczy, ale wzięła, by całą szafę gdy, by nie było, że jest ostrzeżenie, że można tylko dać 10 prezentów na dzień i 3 wymiany na godzinę. Ta suka też hasło mi zmieniła ! Tylko, że mam e-mail i odzyskałam swe hasło. Ona wredna powiedziała mi " Jak odzyskałaś hasło ?!" Jeżeli jest pytanie tego typu, bo ona nie ma hackera, " A jak weszła na konto jeżeli nie ma hackera?" No właśnie, odchodziłam z MSP, a ona powiedziała, że się zaopiekuje moim kontem. W 100% jej ufałam, bo była moją najką. Tylko skurwielec, mi wszystko zabrał ! Jeżeli myślicie, że to ściema, to tu macie dowody. -,- Jest zaznaczono na czerwono, że to ona - wiktoria12399pl
Ale tylko na jednym zaznaczono, na reszcie nie, dlatego że każdy się doczyta i już po jednym obrazku.






UWAGA!!!  
Jeżeli posiadacie ją w znaj/naj, to usuńcie ją i zgłoście, bo inaczej skończycie jak ja !

A o drugiej suce, oszustce, napiszę w następnym poście.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...