Menu górne

czwartek, 27 lutego 2014

Konkurs zostaje rozszczygnięty ! + Przepraszam za zmianę daty. :(

Hej, miałam powody żeby zmieniać datę zakończenia konkursu. Więc dziś ogłoszę zwycięzcę w tym poście. Akurat jutro jest koniec konkursu, ale nie mogę jutro więc dzisiaj. Osób w tym konkursie miało wziąść 4, ale wzięło 3 osób. Tak się złożyło, że akurat są 3 nagrody i wszystkie 3 wygrały. A i jakby, był ktoś jeszcze i mielibyście lepsze looki, to ona, by tam nie była. Więc rozpoczynam. ;3

1. Miejsce wygrywa zuzia50055 gratuluję i otrzymujesz 1000sc ! :)
I to nie dlatego, że to przyjaciułka, która dla mnie jest naj, chociaż, że nie jesteśmy w naj przyjaciołach, ale jak dla mnie jest naj P. No więc, ten look najbardziej mi się spodobał. :)


2. Miejsce otrzymuje MayaZ
Brawo ! Ten look również mi się spodobał, otrzymujesz 500sc !


A 3 miejsce wygrywa clodenwolfvip4
Gratulacje, właśnie zgarniasz 200sc !
Akurat zrobiłaś dwa looki, a można było zrobić jeden, ale i tak wzięłam, ale ten drugi, był straszny. ;_;
więc wzięłam jeden i ten mi się spodobał i otrzymuje 3 miejsce. :)


To już wszyscy kochani, wzięło udział 5 osób, ale look'u nie miał kto zrobić, tylko te trzy osoby.
A i coś do Eylon☺☻ :
Nie cwaniakuj tak, bo wcale nie, że zhackuje kogoś i wejdę osobom wygranym i prześlę skradzione SC innym osobom i wcale nikt tutaj nie dostanie bana IP. -,-
Mój sekret jak to zrobić. 



1 komentarz:

  1. Witaj! <3 Swietny klimat na blogu widać, że dużo serca wkładasz w bloga.

    Miałabym dlatego też ogromną prośbę: napisałabyś post-recenzję mojego bloga: ,moviestarplanet.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...