Menu górne

niedziela, 23 lutego 2014

Narodzenie unikatów.

Jak już wiecie, cały czas chodzą plotki o starym MSP, " My chcemy stare MSP ! " Kiedyś nie było unikatów i innych nowości które są teraz. Starzy użytkownicy mieli ciuchy których teraz nie ma. Np: ALAKINGA , Arli, itd. Unikaty narodziły się tak, że ze sklepu powoli znikały ciuchy. Kiedyś słowo "UNIKAT" nie istniało, nikt nie miał zielonego pojęcia o tym. Teraz wszyscy wiedzą.

Co spowodowało że ciuchy (w czasie teraźniejszym to unikaty) powoli znikały ?

Ciuchów cały czas przybywa, co wtedy nie ma miejsca na ciuchy w sklepie, też większa ilość ciuchów w sklepie, obciążała serwer i przez to MSP bardzo by się cięło.
Akurat usunęli serca na nogę, tatuaże itd, dlatego że były tanie.

Chyba każdy wie które to unikaty. Ale z przyjemnością pokażę Wam listę NIE WSZYSTKICH unikatów.
Nie jestem pewna czy wszystkie unikaty które są tam, akurat nie są w sklepie. :/
Myślicie że to nie są unikaty, bo je znalazłam ?
Nie, moi kochani, znalazłam sposób "Jak kupić unikaty?"
Akurat post o tym już dawno napisałam, ale nie musicie szukać po blogu, bo jest w "Popularne posty" właśnie obok. :)
Nerdsy już się nie liczą, bo są w sklepie za 1000 sc O.o
Pewnie dlatego że moderatorzy zauważyli dużo artów w TOP na 1 str. o tym że chcemy nerdsy. Ja tam nie lubię nerdsów.


~Alexandra st 100 a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...