Menu górne

środa, 25 grudnia 2013

Wywiad z Piotrkiem

J:Od jak dawna Grasz w Msp?
P::Konto założyłem jakieś 1,5 roku temu , jednakże miałem długą przerwę.
J:Masz jakiegoś idola na msp?
P:Nie.Nie zagłębiałem się w tematy ''fejmów''
On włącza animkę ubierania butów
J:Jaki jest Twój ulubiony kolor?
P::Morski
J:Mój też x,x
P:hyhy
J:Lubisz tatuaże w realu?
P:Tak napewno zrobię sobie  kiedyś.Chiałbym również zrobić sobie kolczyki przekuwające wargi.
J:Która dziewczyna na msp najbardziej Ci się podoba?
P:Obawiam się  ,że wolę chłopców.;/
J:Myślisz ,że to dojrzewanie ,czy decyzja na całe życie?
P:Takie decyzje nie są napewno  ,,na jakiś czas''.
J:Ile masz lat?
P:15:))
J:Lubisz Justina Biebera?
P:Taq.
J:Na jaki lvl Ci wyglądam?
P:Myślę ,że to pytanie wychodzi poza wywiad.
J:Nie.To pytanie z kategorii czy umiesz określać szczegółowo lvl:).
P:Powiem 3 ,bez urazy.
P:Och masz 2 xD.
J:Czy chciałbyś zostać gwiazdą?
P:Na movie czy wgl?
J:Na movie i wgl .:)
P:Na movie chyba nie.Ale wgl to moje największe marzenie to zostać aktorem.Lecz teatralnym.
J:Ok ,nie będę Cię już dłużej męczyła ,dziękuję za wywiad.

Przeprowadziłam z Tomkiem interesujący wywiad.
                                                                                    Pozdrowionka
                                                                                                       Oleczka;*
Ps:Jeżeli chcesz bym i z Tb przeprowadziła wywiad zgłoś się do mnie!:)
Pogadamy!Nawet 0 lvl!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...