Menu górne

piątek, 27 grudnia 2013

Wywiad z Natalią

J:Witam
N:Hey ;*
J:Jak masz na imię?
N:Natalia
J:Od dawna grasz w msp?
N:Emm...Od marca 2013 ..Nie długo.:D
J:Jak udało Ci się tak szybko wbić lvl?:o
N:No właśnie sama nwm.:o Oglądają mi filmy a ja wg nic nie mówię ani się nie pytam:D;*
J:Masz  jakieś hobby?
N:Granie na MSP
J:Jaki jest Twój ulubiony kolor?
N: Fioletowy
J:Ile masz lat?
N:9,ale w lutym 10 :)
J:Masz jakiś typ idealnego chłopaka na msp?
N:Nie
J:Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
N: ,,W stronę słońca''
J:Czyli lubisz Ewelinę Lisowską?
N:Tak <33
J:Ja też<3
N: 1D czy JB?
N:Nie mam nic do 1D ani JB ,ale wolę 1D. :)
J:Ja też:)
J:Myślę ,że to na tyle,dziękuję Ci serdecznie za wywiad.:)
N:Spk,pa;*

Przeprowadziłam interesujący wywiad z Natalią:).

Sorry za jakość.
                                                                                     Pozdrowionka
                                                                                                     Oleczka;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...