Menu górne

wtorek, 24 grudnia 2013

Irlandzkie MSP i wyróżnienia od Polskiego MSP.

Hej dziś powiem o Irlandzkim MSP :) My Polacy mamy swoje MSP i jak zdobywamy level wyższy to mamy do wybrania prezent np. szafka, figurka, pizza itd. A na Irlandzkim koncie nie mają takich prezentów tylko Fontanny, baseny, itd. A o to screen albo screeny ich prezentów, bo zdobyłam 2 level'e.



My jak mamy fame to nie w procentach tylko w zdobytych fame. A to screen:


Jeśli chodzi o profil to mają całkiem inny. ( Może w tym screenie pokazuje zero lvl ale trzeba było, by odświeżyć konto, by w tym profilu był lvl 2.) My mamy fioletowe a oni różowe (VIP mają inne)

VIP mają inne profile wejściowe i są większe level'e niż 25 paczyłam w ranking i pierwsza była ona:

Jeśli chodzi o filmy to nic z tego bo w Polskiej wersji MSP jest 9.000 wyś. A tu 2.000 i robią tylko seki.

U nas w artach jest do 6.000 love it a u nich 1.000 :/

To wszystko a jeśli coś pominęłam to zrobię nowy
albo będę edytować ten.
Ale coś jeszcze, pisała do mnie Irelandka :D Pisała do mnie po Angielsku... Miałam szczęście bo umiem Angielski, Włoski, Niemiecki :D




AKTUALIZACJE: (1)
Za oglądnięcie i ocenianie filmów, artów, looków i ich robienie i reszta to za to dostajesz Fame dlatego szybko zbiera się level a w Polskim tak nie ma. :(

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...