Menu górne

niedziela, 19 października 2014

Odchodzę !

Cześć. Myślę, że to już ostatni mój post na tym blogu, więc napiszcie pod komentarzami wszystko co chcielibyście wiedzieć o mnie, o moich sprawach itd, a ja Wam odpowiem.

Więc, chciałam napisać, tylko tyle, że odchodzę, jestem tu nie potrzebna.
I tak nikt nie czyta notek na tym blogu, pisze je bez potrzeby i do tego poświęcam swój cenny czas na tego bloga i przez to nie mam czasu na inne rzeczy.
Nikt mnie tu nie docenia, na MSP jestem nikim, nie mam przyjaciół mimo tej dobroci ile We mnie jest, oglądam moim znaj filmy, oni nic nie reagują, a jak napisze jednemu z moich znaj "Cześć :)" to zawsze piszą jakąś wymówkę "nie chce mi się gadać", "pa", "niestety idę już, pa" i się wylogowują.
Heh takie moje wirtualne życie. Miejąc nadzieję, że znajdę tu przyjaciół... błędna myśl.
Nie jest mi ciężko opuszczać tego bloga - nie ma nikogo.
Wszystko w błoto, a to co chciałam przekazać Alex:
Ty też zostaw tego bloga, nie masz tu po co być.
A te wyświetlenia wzięły się z jakichś obcych zagranicznych osób z tego jakie statystyki widzę na tym blogu. Na konkurs nikt się nie zapisał, moje posty nie są komentowane, ani oceniane poprzez "Reakcja" pod postem. To oznacza tylko jedno słowo "pustka".
Jeżeli przeczytałeś ten post, dziękuję.
Jeżeli w ogóle jest jakaś osoba, która tu wchodzi, to mam nadzieję, że mnie zapamięta.
Byłam tu od Marca 2014 roku, teraz 19 października odchodzę.

Konto MSP - nie oddaję, zostaje.

~Gosia (AMYLIGHT)

Nie odchodzę !
Tyle osób, pisze mi na pocztę i tyle komentarzy znalazło się pod tym postem.
Jednak zależy Wam na mnie, dziękuję.
Nie wiedziałam, że tyle osób na mnie zależy i, że ważne są tu moje posty.
Więc dalej piszę tu posty o modzie.
Nie długo kiedy będę miała czas, napiszę pare instrukcji, m.in: Jak zrobić nagłówek, jak zrobić AniGif i zrobię kilka szablonów dla Was na testowym blogu, póki co jest na razie prywatny.
Zachęcam także do korzystania ze sklepiku blogowego, można go znaleźć w menu.
Tutaj zamówienia są ekspresowo przyjmowane, tylko trzeba... jest napisane w poście wszystko na ten temat nie muszę powtarzać, ale dla Waszej wygody: trzeba mieć opis, reszta w poście "sklepik".
Konkurs - do 31 października przypominam, macie jeszcze szansę, konkurs znajdziecie także w menu jako "Aktualny konkurs" to tyle.

~AMYLIGHT

7 komentarzy:

  1. Nie odchodź,dużo dla Twoich znajomych z MSP znaczysz tylko nie umieją tego okazać,dużo znaczysz dla mnie.
    Nie pisałam komentarzy i nie brałam udziału w konkursach bo jestem bardzo nie śmiała. Ale,jeśli to dla Ciebie takie ważne to,się to zmieni i wiem że nie tylko ja to czytam. Jeśli nawet tak,to będę reklamowała tego bloga żeby był, żebyście nie odchodzili.Prosze....tylko zostańcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie odchodź,czasami tak jest,myślisz że nie ma sensu tego prowadzić bo wasze światło gaśnie. To nieprawda ,bo świecisz jeszcze jaśniej niż myślicie. Dwie najlepsze blogerki zostały i niech zostaną. Wy to dwie gwiazdy które świecą najjaśniej na niebie, więc czemu mają przestać to robić?
    -Mirror

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz że nie damy ci odejść? ;-; XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie odchodź! Bez tego bloga to nie jest to samo MSP :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...