Menu górne

niedziela, 26 października 2014

Informacja dla użytkowników bieżących udział w konkursie

Witajcie.
Tu taka dość ważna informacja na temat konkursu,

Miałam skrócić termin konkursu, ale zauważyłam, że jeszcze 26 października zgłosiły się dwie osoby, więc nic się nie zmienia z terminem, dalej trwa zgłaszanie do 31 października.

Przypominam Wam zasady i nagrody, chciałam Wam coś z nimi wyjaśnić...

Zasada: Żeby uczestniczyć w konkursie wystarczy dać grafa AMYLIGHT i wpisać w komentarz swój nick. Kto da najwięcej grafów, wygrywa.

Zauważyłam, że zgłosiły się 4 osoby, jedna zdyskwalifikowana, ale o tym później.
Na razie tylko dwie osoby dają autografy.

Nagrody:

1. Prezenty z listy życzeń do 3000 sc, oglądam 10 filmów.
2. Prezenty z listy życzeń do 1000 sc, oglądam 5 filmów.
3. 1 prezent z listy życzeń, oglądam 8 filmów.

Są też pocieszenia:

1. Oglądam 10 filmów, 1 prezent z listy życzeń (do 400 sc), prezent z szafy.
2. Oglądam 7 filmów, 1 prezent z listy życzeń (do 400 sc), prezent z szafy.
3. Oglądam 3 filmy, prezent z szafy, prezent z listy życzeń (do 300 sc).

No i chodzi mi o nagrody.
Chciałam Wam powiedzieć, że niektórzy z Was na liście życzeń nic nie mają i chciałam przypomnieć, że jeżeli ktoś chce otrzymać z całej nagrody część "prezenty z listy życzeń" musi uzupełnić listę życzeń przynajmniej jedną rzeczą/ubraniem lub jeżeli nie chcecie tej nagrody, tylko dostać resztę musi napisać, że nie chce otrzymać nagrody w postaci "prezenty z listy życzeń".
Poza tym dwojga osobom już wysłałam tą informację z konta Burgundy Hair, to nasze pomocnicze konto no i powinni wiedzieć.

Osoba która została zdyskwalifikowana to: kristin213
z powodu nowej właścicielki.
Właśnie to jej wysłałam tą wiadomość i nowa właścicielka była na tym koncie i zaczęła dopytywać o co chodzi, na początku chciałam ją zachęcić do konkursu, ale nie chcę, więc ten użytkownik jest zdyskwalifikowany.
To tabela ile grafów kto dał:
(jeżeli ktoś nie chciał, żeby jego nick tu się pojawił, niech napisze mi na pocztę MSP to wymażę nick)

Zapisane mam to w komputerze w wordPad'dzie.

(kliknij, aby powiększyć)

To jest tabela aktualna z 26 października.

Będzie ona co chwile aktualizowana.

To na tyle.
Uff... Rozpisałam się, a miała być to krótka informacja.

~alexandra st 100 a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...