Menu górne

piątek, 25 lipca 2014

Retro Carnival #2

Witajcie Movie Stars. ;)
Tutaj AMYLIGHT.

Przedstawię Wam drugi look o nazwie "Retro Carnival". :)
Jest to look dla tych co posiadają diamonds, bo jeżeli nie, to nie kupisz tego looku. :C
Są proponowane 4 kolorystki.
Wszystkie są dla mnie bardzo ładne.


Kiedy robiłam tego looka... sprawdzałam go, zauważyłam, że jest kolorem żywiołów. XD
A ja to układałam "najpiękniejsze dla posiadaczy diamonds"... :p

Kolory które widzimy są takie:
• odcienie jasno-turkusowego z zielono-modrym
• odcienie z jasnożółtym z cytrynowym.
• odcienie różowego
• odcienie zieleni

Na palecie kolorów wyglądają tak:

jasno turkusowy z zielono-modrym:


jasno jasnożółtego z cytrynowym:


odcienie różu:


odcienie zieleni:


Myślę, że look się spodobał. :*
Zachęcam do kupienia.


~AMYLIGHT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...