Menu górne

wtorek, 8 lipca 2014

Nowa funkcja w MovieStarPlanet

Cześć, tutaj Alex.
Jak już w temacie, jest nowa funkcja.
Otóż w wersji Polskiej jeszcze to nie weszło.
Jak zobaczyłam to pierwszy raz myślałam, że to będą jakieś filmy, być może jakieś artbooki stylu edytora i robienia zdjęć, jak w instagramie.
I właśnie to była racja i też nie.
Z tego co wiem, to wiem już dużo, albo i nawet wszystko. :)
Wygląda to tak:


Z samego słowa "Billeder", wiem co to znaczy - zdjęcia.
Jak już znam msp, wiedziałam, że będzie post od modów o tym.
No i przepisałam to wszystko do tłumacza.
Nie zajęło to dużo czasu.
Wyniki były takie:
"Mamy dla Ciebie świetną wiadomość!
Stworzyliśmy fajny nową funkcję do tabletu i telefonu ap!
Jeżeli jesteś na poziomie 6 lub wyżej, można udostępniać zdjęcia z przyjaciółmi MSP!
Jeśli nie masz telefonu komórkowego lub tabletu, można jeszcze zobaczyć te obrazy, które na swoich przyjaciół wspólne, podczas spaceru w sprawie MSP z Internetu.
Mamy nadzieję, że to masz lika tyle zabawy z tym, jak mamy"

Więc już rozumiemy o co będzie w tym chodzić ? :D
Czyli można robić zdjęcia i wrzucać je do moviestarplanet dzięki aplikacji na tableta/smartfona.
Ale jest to też na MovieStarPlanet głównym, ale można tylko przeglądać zdj.


To tyle, pa.

~alexandra st 100 a

PS: Jadłam loda pisząc tego posta. xd


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...