Menu górne

sobota, 24 stycznia 2015

Pet Birthday 2015

Cześć ! Tu Alex.

Tak, ja robię tym razem looki z najnowszego motywu.

Trzy looki od Amy i jeden mój.

Nie za bardzo wychodzą mi ładne looki, ale myślę, że się podoba, :)

Look 1
Mój


Kolory: (pomarańcz oraz czerń + włosy bordowe)


Look 2
Reszta od Amy.

Jest to wzorek żyrafy, ale trochę innych kolorów nie zaszkodzi. :)
 Włosy są za diamenty, więc trzeba znaleźć jakieś inne ładne włosy.


Kolory: (odcień niebieski oraz ciemny bordowy)



Look 3

Teraz jest panterka, taka glamour.
Wersja jest VIP.

Kolory: (jasny róż i czerń)


Look 4

Look jest z myślą o VIPach. Jest cały dla VIP.


Kolory: (seledyn i czerń)



Mam nadzieję, że looki przypadły do gustu. Jest ich cztery i moja opinia na ich temat jest pozytywna.

~alexandra st 100 a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...